Odesláním formuláře udělujete společnosti SUNKINS a. s., se sídlem Americká 17, Praha 2, 120 00, IČ 27862267, DIČ CZ27862267, souhlas se zpracováním, shromažďováním a uchováváním osobních údajů, které ji poskytuji.

Tato data jsou poskytována primárně za účelem přípravy nabídky služeb pro klienta. Některé poskytnuté údaje uvedené v žádosti mohou mít povahu osobních údajů ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb., v platném znění. Klient souhlasí s šířením obchodních sdělení elektronickou formou (§7, 480/2004 Sb.). Souhlas klient poskytuje na dobu neurčitou. Zpracováním osobních údajů klienta může společnost SUNKINS a.s. pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Klient tímto zároveň výslovně souhlasí s tím, že společnost SUNKINS a.s. je oprávněna předat osobní údaje klienta poskytovali poptávané služby a že je po společnost SUNKINS a.s. oprávněna předat osobní údaje klienta jinému subjektu na základě smlouvy mezi třetí osobou a společností SUNKINS a.s.

Klient může kdykoliv písemně požádat o odstranění svých osobních údajů z databáze společnosti SUNKINS a.s., ta si poté ponechá pouze ty údaje, které jsou nezbytné ke správě existujících smluvních vztahů, sjednaných jejím prostřednictvím.

Odmítnutí odpovědnosti: Výsledky klientů jsou zcela individuální a jsou závislé na mnoha faktorech jako je např. zdravotní stav klienta, dodržování předepsaného režimu, pohybová aktivita apod. Výsledky jednotlivých klientů mohou být odlišné.

Jak shodit tuk na břiše?


Místo vypracovaných svalů se vám na břiše rýsuje spíše tolik neoblíbená pneumatika? Co dělat, aby všechny přebytečné tuky zmizely? Pokud nevíte, jak na to, nechte si poradit. Víme, v čem možná děláte chybu!

Kdo by nechtěl mít ploché a vypracované břicho! Nejenže vypadá krásně na pohled, navíc i svědčí o vašem zdraví. Jak je známo, tuk v břišní oblasti vypovídá o množství viscerálního tuku, který ohrožuje vnitřní orgány a je úzce propojen se zvýšenou hladinou tuků v krvi. To může zvýšit riziko cukrovky či dokonce srdečního infarktu nebo mozkové mrtvicí. Jak se proti tomu bránit?

Posilováním či drastickou dietou se tuku nezbavíte

Spoustu z nás dělá dvě zásadní chyby. Tou první je, že se zaměří pouze na posilování dotyčné partie a ostatní části těla ignoruje. I přesto, že cviky na břišní svaly mají svůj význam, tuku na břiše se díky nim nezbavíte. Tuk neodchází lokálně, ale vždy z celého těla. A z jakých partií mizí nejdříve, není dáno úmorným posilováním, ale spíše geneticky. Když budete posilovat jen své břicho a přitom nic jiného nezměníte, narostou vám svaly. Ale budou schované pod vrstvou tuku. To není zrovna ideální, že?

Cvičíte a na vašem břiše nevidíte žádné výsledky? Spoustu z nás v takové chvíli hledá zaručené diety či půsty na plochá břicha. 5 centimetrů za týden – no kdo by takové lákavé nabídce odolal! Jenže i tady narazíte. Díky takovým dietám možná rychle získáte nepatrně menší obvod pasu. Rychle se ale pokochejte, protože za chvíli vám v důsledku jojo efektu zmizí. A ve výsledku možná budete mít ještě větší obvod než předtím. Tyto diety nejenže nejsou dlouhodobě účinné, ale mohou přivodit i některé problémy trávicího ústrojů jako je nepříjemné nadýmání. A kdo by stál o nafouklé břicho!

Jak na ploché břicho? Pomůže vyvážený jídelníček a správné cvičení

Co tedy zabírá? Místo sklapovaček do úmoru dejte přednost raději aerobnímu cvičení, které má příznivý vliv na redukci podkožního tuku po celém těle, tedy i na břiše. Vytrvalý pohyb mírné intenzity, který vyžaduje po delší dobu zvýšení přísun kyslíku, je tou správnou cestou!

Mezi vhodnou aerobní aktivitu patří například

  1. Rychlá chůze či nordic walking (chůze s hůlkami)
  2. Běh či tzv. indiánský běh (střídání chůze a běhu)
  3. Jízda na kole
  4. In-line bruslení
  5. Plavání

Jak vám pomůže aerobní cvičení? Díky pravidelnému aerobnímu pohybu se vám zlepšuje srdeční aktivita, roste vaše výkonnost a posiluje imunita. Aerobní aktivity pomáhají také udržovat cholesterol v normě, snižují krevní tlak a zlepšují funkci dýchacího systému. A navíc ten pocit, kdy s lehkostí doběhnete na ranní autobus nebo vyběhnete schody, je k nezaplacení!

K úbytku tuku v oblasti břicha pomůže i dodržování správného stravovacího režimu. Tělo dostane všechny potřebné látky i živin a navíc se daleko snáze zbavuje škodlivých toxických látek, které zpomalují odbourávání tuků. Jezte menší porce 5x denně tak, abyste nikdy nepocítili hlad. Největším nepřítelem štíhlého pasu je totiž hlad a následné přejídání, při kterém se tuky ukládají hlavně do břicha.

Nezapomeňte ani dodržovat pitný režim. Platí, že za každých započatých 10 kg tělesné váhy byste měli vypít 0,4 litru tekutin. Pokud vážíte například 60 kg, měli byste tedy vypít 2,4 litru tekutin (6 * 0,4 = 2,4). Pokud byste zanedbávali pitný režim, tělo bude mít tendenci zadržovat vodu právě v oblasti břicha. K zadržování přispívá i nadměrná konzumace soli, proto ji zkuste omezit.

Hubnete přes břicho? Teď ho ještě hezky vytvarujte

Jestliže budete dodržovat správný stravovací režim, budete dostatečně pít a věnovat se aerobní činnosti minimálně 3x týdně alespoň 30 minut, přes břicho pravděpodobně zhubnete. Ovšem zůstane nezpevněné. Přesně v takových chvílích se hodí zařadit i posilování, které vaše křivky zformuje. Můžete vyzkoušet například naši 30denní výzvu, která je přesně pro takové příležitosti jako dělaná!

TIP Vzpřímená chůze vám pomůže přirozeně posilovat břišní svaly. Tak tedy narovnat záda, bradu nahoru a hlavně zatáhnout bříško!

Co pomůže jiným, nemusí pomoci vám

Nejde hubnutí tak rychle, jak byste si představovali? Každý z nás je zcela individuální a je možné, že co pomáhá jednomu, nemusí fungovat u druhého. Jaká skladba jídelníčků a jaký typ aerobního cvičení funguje právě na vás, záleží na mnoha faktorech. Patří mezi ně váš věk, zaměstnání (např. práce na směny), vaše pohlaví, typ postavy či krevní skupinu. Hodně vám v tomhle ohledu pomůže určení vašeho metabolického typu.

Díky metabolickému typu zjistíte, co funguje právě na vás a jak se co nejsnáze zbavíte tuku na břiše. Například lidé s proteinovým typem metabolismu potřebují ke štíhlému pasu větší množství bílkovin, naopak sacharidové typy by s tímto doporučením neuspěli.

Trápí vás bříško po porodu? Bojujete s bříškem porodu? Nechte si od našich výživových specialistů poradit, jak zhubnout po porodu.

Určení metabolického typu vám usnadní cestu za plochým břichem

Metabolický typ vám pomohou zjistit naši výživoví odborníci na pobočkách ve všech větších městech České republiky. A nejen to. Na naši úvodní konzultaci vám vyšetří na lékařsky certifikovaném přístroji Tanita, zjistí aktuální stav vašeho těla včetně stupně viscerálního tuku, který ohrožuje vaše zdraví. Náš výživový poradce vám navíc i poradí, co dělat, abyste se cítili spokojeněji.

Netrapte se sami a dopřejte si štíhlý pás a ploché břicho. S naší pomocí přeměníte svůj sen v realitu. Objednejte se na úvodní konzultaci ještě dnes!

Jak Vám s hubnutím pomůžeme my? poradce
Naši výživoví poradci pracují podle Komplexní nutriční typologie. Jedná se o metodu, kterou vyvinuli přední odborníci na stravování v čele s RNDr. Petrem Fořtem, Csc.

Na základě komplexní diagnostiky vašeho těla zjistíme váš metabolický typ. Poradíme vám, jak se máte správně stravovat.

Získáte vzorový jídelníček a seznam potravin, které jsou pro vaše tělo vhodné a kterých byste se měli vyvarovat.
 
 

Související články

 

22 dietních tipů do vaší kuchyně!

book
Stáhnout e-knihu zdarma arrow

Pusťte se do hubnutí s námi!

Unikátní metoda hubnutí!

Zjistěte více o metodě, která funguje.

Jaká bude cena?

Cena vstupní konzultace je pouhých 200 Kč.

Kde nás najdete?

Máme 57 poboček po celé ČR.
Podívejte se na seznam.

Jak jsme pomohli ostatním?

Podívejte se na příběhy našich klientů.

Dietologické poradny provozujeme v: